Już dziś - certyfikaty są niezbędne w kontaktach z ZUS, przy przesyłaniu dokumentów przez internet. Od 1 maja 2008 r. wszystkie urzędy administracji publicznej zostały zobowiązane do przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną.Do korzystania z podpisu elektronicznego konieczne jest posiadanie zestawu, który składa się z certyfikatu kwalifikowanego, karty kryptograficznej, czytnika kart kryptograficznych oraz oprogramowania.

Już teraz kup zestaw CERTUM. Zestaw można stosować m.in. do:

  • rozliczania składek ZUS,
  • składania e-deklaracji,
  • składania wniosków o KRS,
  • korespondencji z GIIF, GIODO i UFG,
  • podpisywania e-faktur,

U nas załatwisz wszystkie formalności od ręki.

ZESTAW CERTUM standard - zawiera: czytnik kart kryptograficznych, kartę kryptograficzną, oprogramowanie, certyfikat kwalifikowany.

Cena:

  • 1 rok - 239,00 zł netto
  • 2 lata - 279,00 zł netto

Do ceny podpisu elektronicznego należy doliczyć kwotę 25 zł netto za potwierdzenie tożsamości.

Odnowienie certyfikatu kwalifikowanego:

Cena:

  • 1 rok - 99,00 zł netto
  • 2 lata - 139,00 zł netto

Odnowienie wygasłego certyfikatu kwalifikowanego:

Cena:

  • 1 rok - 129,00 zł netto
  • 2 lata - 165,00 zł netto

Warunkiem odnowienia wygasłego certyfikatu kwalifikowanego jest posiadanie karty kryptograficznej umożliwiającej nagrane kolejnego certyfikatu.

Karta Kryptograficzna cryptoCertum 3.2:

  • Rodzaj karty Standard - 95,00 zł netto
  • Rodzaj karty MINI (USB) - 100,00 zł netto

 

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...